Alla inlägg under september 2009

Av Yohannah - 30 september 2009 18:32

Vill bara säga jättetack till er som är inne här och läser min blogg. Såå kul verkligen!

TACK! Skrattande



Av Yohannah - 30 september 2009 16:36

Igår fick jag brevpapprena som jag vann på Tradera. Kul att skriva på lite färgglada papper. Håller på med ett brev som ska till Sveg.



Av Yohannah - 30 september 2009 10:46

Jag fick en fråga om hur länge jag har pysslat med brevväxling. Skrev en del när jag var yngre då jag hade brevvänner utomlands, bl.a i Tyskland, Österrike och Japan. Nu har jag börjat igen och har hållt på sen i januari-februari i år. Såå kul att träffa nya människor som förhoppningsvis kan bli nära och goa vänner.


Nu ska jag svara på lite brev.


Trevlig skrivdag!

Av Yohannah - 27 september 2009 16:26

Alla brev som jag har fått



Av Yohannah - 27 september 2009 16:11

Ojdå, var ett tag sen jag skrev här nu. Får ta tag i det nu. Ska nu sätta mig ute i blåsten och skriva lite brev. Har varit så förkyld ett tag nu men nu är det dags att ge sig ut i världen igen :)


Solen skiner och jag behöver luft och energi. Ska ta en sväng till centrum och lägga på tre brev.


Trevlig skrivdag!


Av Yohannah - 14 september 2009 12:41

Ska nu sätta mig och skriva ett brev till en tjej. Det blir första brevet som skickas mellan oss. Alltid kul när man får kontakt med nya människor.


Fick en kommentar angående att pynta brev. Linda V nämnde då att hon inte heller brukar pynta sina brev så ofta. Sen är det även inte heller så kul att lägga ner en massa tid på det om man sen ändå inte får svar tillbaka.

Håller med om detta. Kul att fixa lite men om det sen ändå hamnar i soptunnan så är det ändå inte så kul.


Eller vad säger ni?


Ja eftersom jag nu ska skriva första brevet till den här tjejen så blir det nu mycket basic info om mig. Ålder, intressen, musikstil, syskon mm. Sen blir det ju som alltid lite om vad jag för tillfället gör och tänker på.


Trevlig skrivdag!

Av Yohannah - 12 september 2009 14:26

Jag börjar fundera på om det här kommer bli en väldigt enformig blogg. Att jag bara kommer handla om brev efter brev som jag skriver. Känns som om den här bloggen behöver lite mer. Men den är ju ändå såå ny så det löser sig nog allt eftersom.



Av Yohannah - 12 september 2009 13:43

Jag ska lägga upp lite bilder här men det får bli i slutet av nästa vecka. Är inte hemma nu och har inte möjlighet att lägga över bilder från min mobil till datorn. Så det få vänta lite som sagt.


Jag vet lite vilka bilder jag ska lägga upp men kanske har ni önskemål på vad ni skulle vilja se för bilder? Givetvis då de som är relevanta i den här bloggen.



Presentation


Jag är en tjej på 27år som älskar att skriva vanliga handskrivna brev. Har just nu nio brevvänner runt om i landet.

Den här bloggen kommer handla om allt som har med brevskrivande att göra.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Skriv gärna lite här

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards